ELÉRHETŐSÉGEINK

Készséggel intézzük új szerződéskötését, vagy jelenlegi szerződésének  módosításait!

Többek közt az alábbiakban nyújtunk segítséget:

  • Csomagváltásban: több csatornát kérhet, internet-sávszélességet növelhet
  • Szerződésének meghosszabbításában: a kedvező havidíjakért
  • Szolgáltatás költöztetésében vagy szüneteltetésében
  • Szerződésbeli névátírásban: ha a szerződő fél neve vagy személye változik
  • Számlájával kapcsolatos ügyintézésben
  • Számlabefizetés ( készpénzben)
  • Új számla igénylése, számlamásolat készítése

Mondja el véleményét és kérjen személyes tanácsadást, hogy az Ön igényeire szabhassuk előfizetését!


Kapulan Kereskedelmi és Távközlési Kft.

Küldjön e-mail üzenetet ügyfélszolgálatunkra, kollégáink a lehető leghamarabb válaszolnak megkeresésére!

    Nyitvatartás:

    • Hétfő: 8.30-17.00
    • Kedd: 8.30-17.00
    • Szerda: 8.30-17.00
    • Csütörtök: 8.30-17.00
    • Péntek: 8.30-17.00
    • Szombat: 8.00-12.00 (telefonos ügyfélszolgálat 8.00-16.00)
    • Vasárnap: ZÁRVA

    Elérhetőségeink

    Kapulan Kereskedelmi és Távközlési Kft.

    A szolgáltató (központi ügyintézés helye): 9330 Kapuvár, Vörösmarty út 23/A

    A szolgáltató központi ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 70 535 5857

    Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@kapulan.hu

    Hibabejelentő szolgálat e-mail címe: help@kapulan.hu

    Céginformációk

    Székhely: 9330 Kapuvár, Vörösmarty út 23/A

    Levelezési cím: 9330 Kapuvár, Vörösmarty út 23/A

    Adószám: 13798974-2-08 / HU13798974

    Cégjegyzékszám: 08-09-014336 – bejegyezte a Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság

    Bankszámlaszám

    K&H Bank: 10403356-00006984-00000005

    Raiffeisen Bank: 12094318-01770919-00100007