Gyakran Ismételt Kérdések
Az alábbiakban válaszolunk pár gyakrabban felmerülő kérdésre, amennyiben nem talál választ, kérjük keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat vagy használja az oldal jobb alsó sarkában található CHAT funkciót.
Az aktuális elérhetőségi térképet IDE kattintva találod.
Minden településen elérhető a 30/5 és az 50/10 Mbit le/feltöltési sebességű csomagunk. Lefedettségünk 70%-án választható 75/15 és 100/20 Mbit-es csomag is. Egyelőre még csak kapuvári ügyfeleinknek a 200/30 Mbit-es Perfekt csomagunk is elérhető .
A Wifi opció azt jelenti, hogy a bekötéskor kéri-e az előfizető egy megvásárolható wifis router kihelyezését a kollégáktól. Természetesen saját router is használható az internet elosztásához, azonban új bekötés esetén a tőlünk vásárolt routert 8.000 Ft kedvezménnyel tudjuk adni ügyfeleink részére, mindemellet a router beállítását és az eszközök kipróbálását is elvégezzük egyidőben.
Amennyiben a díjhátralék meghaladta a 34 naptári napot a rendszer automatikusan letiltja az internetelérést. Ebben az esetben elég jelezni az ügyfélszolgálatnak és visszakapcsoljuk az internetszolgáltatást a hátíridőtől számított 44. napig, azaz további 10 nap áll rendelkezésre a tartozás kiegyenlítésére. Ez elegendő idő, hogy akár a csekken történt befizetés is könyvelésre kerüljön. A befizetésről szóló bizonylatot e-mailen is elküldheti a csekk@kapulan.hu címre vagy honlapunkon keresztül is el tudja hozzánk juttatni ITT.
Email kliens beállításához az alábbi adatok szükségesek:
Pop/Imap szerver: mail.kapulan.hu, Felhasználónév: „emailcimed”@kapulan.hu, Jelszó: E-mail jelszavad, Port:143, Kapcsolat biztonsága: STARTTLS vagy TLS
Smtp szerver: mail.kapulan.hu, Felhasználónév: „emailcimed”@kapulan.hu, Jelszó: E-mail jelszavad, Port:587, Kapcsolat biztonsága: STARTTLS vagy TLS
Igen! 2024.10.01 dátummal elindítottuk internetes TV szolgáltatásunkat, melyről az Internet+TV csomagok menüpont alatt tájékozódhat.